Thursday 18 August 2011

Kutipan Derma Bersempena Majlis Berbuka Puasa Di Surau Al-Ittihad.

Kutipan Derma Oleh GESS utk Anak Yatim Bersempena Majlis Berbuka Puasa Di Surau Al-Ittihad. (Rujukan GESS: GESS/2011/Derma/No.2).
Merujuk pada Blog ASTRA Wilayah Tengah (AWT) yg bertajuk 'Majlis Berbuka Puasa Di Surau Al-Ittihad', Taman Tun Teja, Rawang. Maka GESS dengan ini mengambil kesempatan utk mengutip derma hanya di kalangan Sahabat2 GESS bagi maksud utk majlis tersebut. Tabung ini  telah pun dibuka mulai sekarang & Kutipan akhir akan dikumpulkan pada Eyeball hari Jumaat pukul 10.30 malam, di Taman Permata, Ulu Kelang (Restoran Hj. Tapah). Kepada Sahabat2 GESS anda boleh menghubungi 9W2BHL, Pak Farid, H/P: 013-2596006 atau hantar melalui email & nyatakan jumlah derma anda kepada Admin GESS (groupsemarak@gmail.com). Eyeball pada hari Jumaat nanti akan turut membincangkan mengenai Convoi utk ke majlis tersebut. Rakan2 yg ingin turut serta perlu bertolak awal sebab kehadiran kita bukan sebagai Tetamu Jemputan tetapi datang ke sana utk membantu Jawatankuasa Surau Al-Ittihad.
Kepada mana2 Sahabat Amatur yg ingin membuat sumbangan ikhlas, boleh juga berhubung dengan AWT, Biro Kebajikan, 9W2HYY, Tn. Hj. Yusuf, H/P: 019-3352595 atau 9W2OOS Pak OS, H/P: 016-2907091.
Semoga kehadiran Sahabat2 Amatur dapat memeriahkan lagi majlis tersebut & segala Ibadah serta Amal Jariah yg dilakukan oleh kita di bulan yg mulia ini mendapat balasan yg berlipat kali ganda lagi dari Allah SWT. Amin..


'Raikan Ramadhan Dengan 'Meraih Butiran Pahala & Mengejar Lambaian Syurga'..
73.. de 9W2JSM (J.Sham)
GESS Communication Representative.

No comments:

Post a Comment

Disable Right Click, Protected. Harap Maaf, Sila Minta Kebenaran Drpd 9W2JSM, J.Sham..

Catatan Aktiviti GESS..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...